tiistai 10. lokakuuta 2017

Work work work and more work😎



Nyt ois tasan viikko tullu Maltalla vietettyĂ€đŸ˜‡ Työt Cafe cubassa on aloitettu ja seitsemĂ€n pĂ€ivĂ€n työputken jĂ€lkeen huomenna on eka vapaa!! Eikun kameran kans Maltaa kiertĂ€mÀÀn ja paikkoja kattelemaan (ja ehkĂ€ hieman shoppailemaan😏)

Linkki mun työpaikan nettisivuille: http://cafecuba.com.mt/


Mut on otettu työporukkaan mukaan tosi hyvin. Ottaen huomioon ettĂ€ olen keittiössĂ€ ainoa nainen 😝 Aika miesvaltainen ala on tÀÀllĂ€pĂ€in tuo kokkiala. Joka pĂ€ivĂ€ mulle sanotaan ainakin kymmenen kertaa ettĂ€: "Be careful". Ihan kun mun otsassa olis semmonen tarra jossa lukee, ettĂ€ helposti sĂ€rkyvÀÀ 😄 Joka vĂ€lissĂ€ kysytÀÀn kans ettĂ€: "you okay?" Onhan se vĂ€lillĂ€ ihan mukavaa ettĂ€ kysellÀÀn ja huolehditaan, mutta rajansa kaikella..

Työporukka on alkanut vitsailemaan mun kans ja työkavereita (niin kokkeja kuin tarjoilijoita) kiinnostaa mistĂ€ ja miksi mĂ€ oon Maltalle tullu. On tosi kiva fiilis kun tuntuu ettĂ€ mut on hyvĂ€ksytty työporukkaan. Ja yksi parhaista asioista on se ettĂ€ kaikki on oppinut mun nimen! Kun Suomessa mun nimi on hieman erikoinen niin on mukavaa vaihtelua, ettĂ€ kukaan ei ole sanonut mulle, ettĂ€ mun nimi on outo😂






Joten muutamien koti-ikĂ€vĂ€ hetkien jĂ€lkeen voin sanoa ettĂ€ Maltalla elĂ€mĂ€ maittaa😇 SÀÀ on ollut ensimmĂ€isen pĂ€ivĂ€n jĂ€lkeen koko ajan loistava! Ihmiset ovat aurinkoisia ja ystĂ€vĂ€llisiĂ€ ja voin jo tĂ€ssĂ€ vaiheessa sanoa, ettĂ€ kokemuksena tĂ€mĂ€ kasvattaa valtavasti😎

Eli terveisiĂ€ vaan sinne Suomeen tÀÀltĂ€ +24 asteen lĂ€mpötilasta😇

Ei kommentteja:

LÀhetÀ kommentti